About Me

My photo
Salam. Nama sbnar aku ialah Wahyudin.. Aku Di Lahirkan di H. Besar Alor Setar.. Pd 15 Mac.. Ank Sulung Dri 4 Bradik. Ex-Student SK Batu 6 Sanglang, SK Padang Keria, SMK Ayer Hitam, Teknik Alor Setar.. Skang Blajar Kat Politeknik Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah.. Semester 5..Kos Dip. Kej. Elektronik(DKE)...Aku ni mudah ja.. suka brkwan.. mudah di dkati(cpat mesra la).. suka brgurau(bt lwak).. Aku suka sgt psal IT..suka punggah(baiki) dan ubah-suai komputer, laptop, handset.. suka bt pala(bt tau).. Sgt ska main game, surf intnert, dan bt benda pelik2... hobi aku ialah berkerja.. Matlamat lak ialah BERJAYA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT... Wasalam..

kLiK LeR uNtuK SuPpOrt

Kembali,,,

Salam.. disini sya ingin memohon maaf kerana dah lama tak on9 dan edit blog ni.. kepada kwan2 yg slalu sokong sy..trima kasih sy ucap kan...

0 comments:

Post a Comment